Po tygodniowej przerwie

Poniedziałek, 19 marca 2012 · Komentarze(0)
Po tygodniowej przerwie i leniwym weekendzie czas znów wrócić na okoliczne drogi. Dziś pogoda była bardzo ładna więc po zajęciach wyskoczyłem na krótką jazdę. Celem był 3x szybki podjazd na Lemelerberg (~60m w pionie). Po drodze dużo zwierzyny :D Zdjęcia robiłem z jazdy bo mi się nie chciało zatrzymywać ;)

Konie © misiek

Bawół Szkocki 1 © misiek

Bawół Szkocki 2 © misiek

A i jako ciekawostka - tak wyglądają w Holandii trasy rowerowe:

Mapa tras rowerowych w okolicy © misiek

Wszystkie są dokładnie oznaczone, ponumerowane i opisane. Na każdym skrzyżowaniu jest oddzielny drogowskaz dla rowerzystów na którym mamy numer trasy lub nazwę miejscowości i ile km do niej pozostało. Dodatkowo po kolorze rozpoznany czy nawierzchnia jest asfaltowa czy nie. Co jakiś czas są też takie mapki jak powyższa. Ciemne linie to drogi rowerowe - widać gęstość sieci ;) Czasami nawet zdarza się, że droga rowerowa nie idzie wzdłuż drogi dla samochodów a zupełnie oddzielnie przez pola, pagórki i zagrody.