Cyklokarpaty #2 - Krosno

Sobota, 24 maja 2008 · Komentarze(3)
Dzisiejszego dnia w Krośnie odbył się drugi maraton z serii "Cyklokarpaty.pl" Nasza drużyna stawiła się w bardzo okrojonym bo tylko 4 - osobowym składzie. A oto wyniki:
Kobiety kategoria ELITA

2. Koksy xD

3. ahahahahaha

4. z Wojtusiem

Zapraszam do przeczytania relacji.
Relacja oczywiście z dystansu mega, bo junior na giga nie może ale trudno. Startowaliśmy ze stadionu MOSiR i zaraz za startem czekała nas ogromna kałuża - tam się wszyscy najbardziej wybrudzili... Niedaleko po starcie członek teamu Rowery.Rzeszow.PL Elektra - Robert Kozdrowicki miał groźnie wyglądający wypadek jednak udało mu się wyjść z kraksy "jedynie" z otarciem łokcia i zerwaną szprychą a wyścig ukończył na znakomitej drugiej pozycji na dystansie GIGA, w kategorii Masters. Konkurencja w juniorze na prawdę mocna a samego wyścigu nie można było nazwać wyścigiem MTB. Jechaliśmy cały czas w peletonie. Trasa to 90% asfalt i szutrówki. Kilka osób próbowało uciekać ale było to niemożliwe z powodu wiatru i zaraz zostawali wchłaniani przez peleton. Oznakowanie trasy koszmarne. Dwa razy zgubiliśmy trasę. Z 32km zrobiło się około 40. Średnia z wyścigu 31,5km/h mówi sama za siebie. Ścigaliśmy się wokoło miasta i po okolicznych wioskach drogami publicznymi. Ciekawie np wyglądało kiedy grupa kolarzy zaciskała klamki na zjeździe bo... jechał przed nimi duży Fiat który nie dość, że smrodził spalinami to kurzył spod kół... Na trasie spotykaliśmy jeszcze ciągniki, tiry, samochody osobowe, motorowery i wozy drabiniaste ciągnięte przez konie - moim zdaniem nieporozumienie w takiej ilości... Mimo to jechało mi się całkiem dobrze i wyścig mogę zaliczyć do udanych.